Sprawna obsługa klienta, jego zadowolenie wymaga nie tylko szybkiej obsługi przy kasach, ale przede wszystkim dostarczenia klientowi pożądanego przez niego produktu w odpowiednim czasie w odpowiedniej cenie. Szczegółowa analiza struktury koszyka, preferencji zakupowych godzin największej częstotliwości zakupów przyczyni się niewątpliwie do poprawy oferty towarowej placówki. By jednak analizy dokonać trzeba mieć system, który będzie gromadził dane na interesującym nas poziomie szczegółowości i pozwoli na ich analizę. Wiedza ta może być dostępna dla każdego właściciela czy menadżera sklepu (sieci sklepów), wyposażonego w odpowiednie narzędzia: sprzęt sprzężony z oprogramowaniem. Kluczem do sukcesu w handlu jest:
Mały Sklep bez gospodarki Magazynowej
Suspendisse a pellentesque dui, non felis.
Średni Sklep
Suspendisse a pellentesque dui, non felis.
Mały Sklep
Suspendisse a pellentesque dui, non felis.
Duży Sklep
Suspendisse a pellentesque dui, non felis.
Sieć Sklepów
Suspendisse a pellentesque dui, non felis.